S’inicia el termini per a presentar candidatures a membre de la Junta Directiva de la FCK

A partir d’avui dia 15 de juliol de 2021 s’obre oficialment el període per a presentar les candidatures a membre de la Junta Directiva de la Federació Catalana de Korfbal dintre de l’actual procés obert d’eleccions a la FCK.

Aquesta convocatòria d’eleccions s’efectuà per acord de l’Assemblea General en sessió extraordinària amb els clubs convocada i reunida a l’efecte el passat 30 de juny de 2021, que va aprovar el calendari, el reglament i el nomenament dels membres de la Junta Electoral, encarregats de supervisar aquest procediment d’eleccions que finalitzarà el pròxim dia 2 d’agost amb les votacions definitives. Els membres que formen aquesta Junta Electoral són en Pau Almirall del SLKC, en Víctor Arguedas del CKC i en Josep Segura de l’AEE Miró.

Tota la informació referent a aquest procés electoral ja va ser enviada als clubs i està a disposició de tothom aquell interessat a participar en aquest procés electoral tan important pel futur del korfbal català.