En el partit disputat el passat diumenge 30 de març a l’Illa Esportiva de Castellbisbal, l’equip dirigit per Adrià García va aconseguir sumar un altre triomf, aquest cop per 9 a 6 contra els jugadors i jugadores de l’UKSA de Sant Adrià del Besós.
En un intens i treballat partit, els locals van saber administrar l’avantatge en el marcador aconseguit a la 1ª part, on després d’un 2-2 al minut 10 de partit, hi seguí un parcial de 4-0 a favor dels castellbisbalencs. Els rivals retallaren distancies a l’inici de la represa, però els locals van ser capaços de mantenir-se ferms i replicar les cistelles de l’adversari, que no va arribar a tornar a igualar el partit en el lluminós.
Amb aquest nou triomf, l’equip s’apropa molt més a les posicions capdavanteres de la classificació, amb el repte posat en assolir estar entre els 4 primers de la categoria.
Per la seva banda, l’equip de 2ª divisió va tornar a caure com a la 1ª volta contra el Multiópticas Isis Montcada “B” a casa per 11-19. Una greu ensopegada que posa les coses cada cop més difícils de cara a entrar en play-offs al final de la lliga en la categoria de 2ª divisió.








