Ahir dijous 23 de maig es van disputar al Complex Esportiu de la Mar Bella de Barcelona les FINALS KINS 2025 (Korfbal als INStituts) de les categories infantil i cadet.
Més de 500 nois i noies de les diferents regions esportives de la província de Barcelona havien disputat prèviament les jornades classificatòries, i els millors classificats van aconseguir la seva plaça per a disputar aquesta fase final, on es determinarien els campions de Catalunya de cada categoria.
Poblacions com Terrassa, Cerdanyola i Barcelona, entre d’altres, han estat seus d’algunes de les diferents jornades classificatòries d’enguany.
Els diferents equips competien en aquestes Finals de Catalunya jugant una 1a fase de grups, que els permetria posteriorment accedir o no a la lluita per una de les places de podi.
Després d’una gran jornada de korfbal, viscuda amb molta intensitat i emoció per part de tots els participants, els campions i subcampions de cada categoria van resoldre’s a les grans finals.
Ahir dijous 23 de maig es van disputar al @cemlamarbella de #Barcelona les FINALS #KINS2025 infantil i cadet. #KorfbalAlsINStituts
Una gran jornada de #korfbal, viscuda amb molta intensitat i emoció per part de tots els participants! @UCECcat
https://t.co/DttV0YOo1c pic.twitter.com/rMpg7xFPXA
— Fed. Cat. Korfbal (@korfbalcat) May 23, 2025
Podium de la categoria cadet:

Podium de la categoria infantil:

A la finalització de la jornada es van entregar els trofeus als finalistes, tot desitjant que aquesta gran fornada de joves jugadors i jugadores de korfbal continuïn engrescats i progressant, i puguin en un futur seguir les petjades d’anteriors companys i companyes que ara participen en competicions nacionals i internacionals representant al korfbal català arreu del món.
Des de la FCK, donem l’enhorabona a tots els guanyadors i participants, així com als professors i tècnics per ajudar en la promoció i formació de tots aquests joves jugadors als seus respectius pobles i ciutats.
Des de la FCK, agrair als Consells Esportius del Baix Empordà, d’Osona, del Maresme, del Barcelonès Nord i Barcelonès Sud, del Vallès Occidental i del Vallès Oriental, així com al Consell de l’Esport Escolar de Barcelona pel seu suport i col·laboració durant tots aquests anys, i a l’Ajuntament de Barcelona i l’Institut Barcelona Esports per la seva confiança i ajut en l’organització un any més d’aquestes magnífiques finals.
Què són els KINS?
Els KINS són trobades organitzades pels diferents Consells Esportius i la Federació Catalana de Korfbal (FCK) amb el suport dels diferents ajuntaments i amb l’ajuda del professorat.
Cada jornada es configura com a una gran competició entre centres de secundària de la mateixa àrea. Aquestes competicions enfronten l’alumnat de 1r i 2n en categoria infantil, i 3r i 4t en categoria cadet, dels diferents instituts, en una mateixa trobada competitiva en horari lectiu. El guanyador de cada categoria de cada KINS es classifica per la FINAL KINS d’aquell any.




















