Tot a punt per a l’inici de lliga de la temporada 2021-2022

Les Lligues Nacionals de Korfbal de 1a i 2a Divisió engeguen motors aquest proper cap de setmana amb la disputa de la 1a jornada de lliga.

Després de quedar interrompuda la Temp. 2019-2020 per culpa de la pandèmia i només haver pogut diputar una breu i reduïda única volta de la Lliga de 1a Divisió a la 2020-2021, ara és l’hora de començar de nou i intentar recuperar la normalitat de les diferents competicions nacionals.

Els efectes de l’aturada per la pandèmia són encara evidents i tots els clubs s’han vist afectats en major o menor mesura, tant en l’àmbit econòmic com de personal. Uns porten gairebé un any i mig sense competir, i d’altres que varen poder participar en l’única lliga autoritzada per les autoritats sanitàries a la primavera passada, han vist també com la pèrdua de jugadors per la impossibilitat de poder jugar i entrenar ha estat significativa.

Malgrat tot això, federació i clubs es mostren optimistes i il·lusionats de cara a aquesta nova temporada que ara comença, i que serà la base per a poder reiniciar les activitats de club i tornar a obrir les portes a nous jugadors i jugadores. Recuperar la massa social serà un pas fonamental en aquesta tornada, però els projectes de futur i desenvolupament també són molts i variats, i l’inici de les competicions serà el millor aparador per a poder tornar a entusiasmar, emocionar i captivar a tots els jugadors i afeccionats del korfbal a Catalunya.

Els equips que participaran en les dues competicions nacionals seran els següents:

1a DIVISIÓ: www.korfbal.cat/primera-divisio-2021-2022

• Platja d’Aro KC “A”
  • CK Vallparadís “A”
  • CK Castellbisbal “A”
  • KC Barcelona “A”
  • CK Badalona “A”

2a DIVISIÓ: www.korfbal.cat/segona-divisio-2021-2022

• Platja d’Aro KC “B”
  • CK Vallparadís “B”
  • CK Castellbisbal “B”
  • KC Barcelona “B”
  • CK Badalona “B”
  • Sant Llorenç KC
  • CK Vacarisses
  • KC Barcelona “Jr”

Podeu seguir setmanalment el desenvolupament d’aquestes lligues als enllaços anteriors, i consultar el calendari de joc, els resultats i classificacions, així com la classificació actualitzada de màxims encistelladors i encistelladores.

Finalment, no podem pas oblidar que tant l’equip campió com subcampió de la lliga de 1a divisió tenen el premi afegit de poder participar en dues competicions organitzades per la Federació Internacional de Korfbal a la temporada següent: l’Europa Cup el primer i l’Europa Shield el segon. Aquest tret diferencial tan important i rellevant per a tots els equips en competició fan que cada temporada de la lliga nacional sigui una experiència única i irrepetible.

Torna el korfbal! Torna l’emoció! Gaudim-ho!