4rta i 6a posició per al Montcada i el KCB a l’Europa Shield

El CK Montcada es va quedar a les portes de la final de l’Europa Shield de Portugal d’aquest cap de setmana. L’equip, que participava per primera vegada en aquesta competició internacional, es va classificar per a les semifinals després de quedar en segona posició del seu grup durant la fase prèvia, amb un balanç de dues victòries (Pegasus i KCC SOKOL) i una derrota inicial divendres contra l’equip portuguès CRC Quinta  Dos Lombos (20-6).

Diumenge al matí va jugar la semifinal contra el conjunt anglès Bec, contra el qual va perdre per 7-17 i va acabar perdent per 18-14 contra el CRC Quinta  Dos Lombos en el partit per la medalla de bronze, tot aconseguint finalment la quarta posició en aquesta competició.

Pel que fa al vigent campió, el KC Barcelona, va acabar assolint una discreta sisena posició, amb un balanç total d’una victòria inicial contra el portuguès Carnaxide (18-14) i tres derrotes contra el Schweringer (15-18), el Bec (17-19) i el Pegasus (18-13), aquest últim en el partit per decidir la 5a i 6a posició final.

El conjunt anglès Bec Korfball Club, invicte a la competició, va acabar convertint-se en el nou campió de l’Europa Shield 2017. El català Adrià Garcia, com en d’altres ocasions, va ser un dels àrbitres internacionals del torneig.

Encara es poden tornar a veure els vídeos de tots els partits del Montcada i el KC Barcelona, en aquest enllaç.

Imatges: Marco Spelten (Actiefotografie)