El Vallparadís vol ampliar el seu palmarès amb una nova Europa Shield

El Club Korfbal Vallparadís afrontarà aquest cap de setmana l’Europa Shield, la segona competició europea de clubs en importància, amb una gran il·lusió i canvis en la composició de l’equip, tal com detalla l’entrenador Manel Ramon: “El canvi generacional que s’ha produït en els últims dos anys no ha impedit mantenir un gran nivell i assolir les places europees a les quals tant ens agrada participar. Hi arribem amb molta il·lusió però conscients de la gran dificultat de la competició”.

Aquest torneig internacional es jugarà de divendres a diumenge a la ciutat alemanya de Bergisch Gladbach i comptarà amb la presència de vuit equips europeus dividits en dos grups. El Vallparadís ha quedat emparellat al grup A, juntament amb l’anglès Bec Korfball Club, el portuguès GDD Bons Dias i l’alemany TUS (TUS Schildgen),  amb el qual debutarà divendres a les 18.05h.

Com és habitual, es preveu que sigui una competició igualada. “Esperem que la suma de jugadors i jugadores de gran experiència amb d’altres més joves de gran talent sigui la fórmula perfecte de l’èxit que sempre ha acompanyat aquest club”, destaca Ramon, i afegeix: “L’equip jugarà per pujar al podi amb l’objectiu de guanyar”.

Serà la sisena participació del Vallparadís en l’Europa Shield, després d’haver-la guanyat en les edicions del 2009, 2011, 2013  i d’haver assolit la medalla de plata el 2014 a Vilanova i la Geltrú. L’any passat va quedar en quarta posició a Prostejov.

Podeu seguir la competició a través d’aquestes xarxes socials:

► facebook.com/korfball.org
► twitter.com/korfball