El KCB, setè a l’Europa Cup de Budapest

El Korfbal Club Barcelona ha repetit la setena posició aconseguida l’any 2014 a l’Europa Cup, la màxima competició europea de clubs de korfbal.

En l’edició d’enguany, reduïda en nombre d’equips i dies de competició, i disputada a la ciutat hongaresa de Budapest, l’equip barceloní va punxar, a part del partit contra el vigent campió holandès (10-32), en dos partits clau: dijous contra el Benfica (15-21), que els va impedir lluitar per a les posicions 1-4 al torneig, i contra el SZAC Budapest (17-19) divendres, en el partit que va impossibilitar  la lluita per a la 5a-6a posició.

Com era d’esperar, l’Europa Cup 2020 la va guanyar el campió holandès KV Fortuna, que es va desfer còmodament del conjunt belga Kon. Kwik KC per 34 a 18.

Aquests són els resultats dels cinc partits disputats pel KCB a l’Europa Cup:

Dijous
KCB 10 – Fortuna (Holanda) 32