Una delegació de jugadors holandesos sub-14 visiten Catalunya

Un grup de jugadors holandesos sub-14 van visitar la setmana passada Catalunya per conèixer el korfbal que s’hi practica i intercanviar experiències esportives. Durant aquests dies van disputar partits i entrenaments conjuntament amb la selecció catalana sub-14 i els equips de categories de promoció del KC Barcelona.

Els nois i noies, d’entre 12 i 16 anys, estudien al Zrnike college, a Groningen (Holanda), un centre educatiu que inclou entrenaments de korfbal dins l’horari escolar, de 8 a 9.30h. Tots ells juguen aquest esport en diferents clubs locals.

Així mateix, el club holandès Nic, de Groningen, convida a qualsevol noi i noia de 12 a 16 anys a assistir al campus de korfbal estiuenc que organitza del 14 al 18 de juliol. Es tracta d’un campus que aquest any arriba a la quarta edició que combina la pràctica de korfbal i korfbal platja amb altres activitats lúdiques de la mà d’entrenadors holandesos. L’activitat té un cost de 100 euros per jugador català i no requereix despeses extres de menjar i allotjament, ja que està previst que els nois i noies dormin al gimnàs del club Nic.

tríptic