S’acosta la Gala de Final de Temporada

El proper dissabte 14 de juny la Federació Catalana de Korfbal celebrarà la Gala de Final de Temporada al Pàdel indoor Castellbisbal (Av. Can Campanyà 15). Durant el transcurs de l’acte es guardonaran els millors jugadors i jugadores de cada categoria, els que han mostrat una millor progressió durant la temporada, els millors entrenadors, àrbitres, etc., en una gran festa en què també es repassaran els grans esdeveniments de la temporada, com l’Europa Shield, que va organitzar el Club Esportiu Vilanova i la Geltrú el mes de gener.

El programa de la jornada serà el següent:

19.30h. Recepció

20.h Gala i lliurament de premis

21.00h. Sopar

24.00h. Fi de festa

Ens agradaria comptar amb el màxim de gent de tots els clubs, jugadors i jugadores, cos tècnic, amics i familiars, per aconseguir fer d’aquest dia una gran festa del korfbal català. Per això us demanem que en feu difusió.

Per tal de confirmar la vostra assistència a la Gala, cal que envieu un correu electrònic indicant el nom i cognoms i l’edat dels assistents. Un cop rebeu la confirmació, haureu de fer efectiva la quota d’inscripció mitjançant transferència o ingrés al número de compte corrent: 0081-0520-84-0001147815, indicant el concepte “Gala+Nom del club”.

Preu adults: 13€

Preu menors: 8€

Les inscripcions s’han de fer arribar abans del dijous 12 de juny a les 13h a administracio@korfbal.cat / 606 070 412.