El Club Korfbal Castellbisbal “C” també jugarà els play-off de final de lliga

En un trepidant cap de setmana amb dos enfrontaments dificilíssims contra Vallparadís “C” i Baix Empordà “B”, el 3er equip del CK Castellbisbal superà amb nota aquest decisiu final de la lliga regular, guanyant per 11-8 als de Terrassa i 20-14 als empordanencs.

D’aquesta manera tan meritòria es consoliden virtualment en les places que donen accés a disputar els play-off de final de la lliga de 3ª divisió, un fet històric al club, en tant que mai l’equip de 3ª ho havia pogut aconseguir. L’objectiu serà ara aprofitar els darrers encontres ajornats de lliga per a preparar el millor possible aquest proper encreuament de play-off, que de ben segur serà una experiència inoblidable per a tots els jugadors i jugadores d’aquest equip que, en la seva major part, son debutants i nouvinguts d’aquest mateix any en aquest el nostre esport.

Per la seva banda, l’equip de lliga nacional, oficialment ja classificat pels play-off, disputà el seu darrer i intranscendent partit de lliga regular a casa contra el Korfbal Montcada, que finalitzà amb victòria dels castellbisbalencs per 24-14. Un partit complicat i tens, amb molts errors no forçats, que van fer d’aquest encontre un important  toc d’atenció en quant a la concentració i atenció necessàries en aquests moments decisius, ja que tot passa per preparar curosament l’important enfrontament de play-off al millor de tres partits contra el Korfbal Vallparadís, en la lluita per una plaça a la gran final de la lliga nacional.

És per tot això que us emplacem a seguir el dia a dia dels nostres equips en les tres properes  setmanes, en les quals es decidirà el ser o no ser dels castellbisbalencs a les preuades finals de lliga, tant de 3ª divisió com de lliga nacional que, recordem-ho, donarien accés a jugar competició europea a la temporada següent. Molta sort, salut,… I força CKC!

(Crònica cedida pel CK Castellbisbal)