Platja d’Aro acollirà al gener l’Europa Cup 2018

Platja d’Aro es convertirà, a mitjans de gener del 2018, en capital europea del korfbal. El municipi baix-empordanès serà l’escenari on se celebrarà la 52a Europa Cup 2018, un esdeveniment que reunirà, de l’11 al 13 de gener, els campions de vuit lligues europees de korfbal.

Concretament, participaran en l’Europa Cup el campió de la lliga Top A catalana 2017-18,  l’Assessoria Korfbal Vallparadís, i els campions AKC Luma (Bèlgica), el Ceske Budejovice (República Txeca), el Trojans Korfball Club (Anglaterra), el SG Pegasus Rommerscheid 1991 e.V. (Alemanya), el 1908 SZAC Budapest (Hongria), el TOP/Solar Compleet (Holanda) i el Núcleo de Corfebol de Benfica (Portugal).

La presidenta de la FCK, Kira Menén, té molt clar que “malgrat la situació especial que estem vivint al nostre país, un esdeveniment així ens ajudarà a mantenir viu el korfbal i la competició a tots els nivells”. Alhora, vol subratllar: “Volem felicitar i encoratjar el Platja d’Aro KC, que ha tingut la iniciativa i empenta per tirar endavant aquest projecte malgrat els entrebancs, i convidar tot el món del korfbal català –entrenadors, jugadors, afició- a participar activament i a involucrar-se en l’esdeveniment, per fer el korfbal més viu que mai”.

La junta directiva del PKC, amb molta feina, afronta aquests mesos de preparació amb moltes ganes, il·lusió i agraeix la col·laboració i implicació personal del club i de l’ajuntament.

L’Europa Cup 2018 està organitzada conjuntament pel Platja d’Aro KC, la IKF i la FCK, i comptarà, a més, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Platja d’Aro i el Consell Esportiu del Baix Empordà.

Aquesta és la pàgina de l’IKF per on es podrà seguir la competició.

Foto: Marco Spelten