El KCB, a punt per disputar aquest cap de setmana l’Europa Cup 2020

Sis anys més tard, el Korfbal Club Barcelona té l’oportunitat de tornar a jugar a la màxima competició europea de clubs, l’IKF Europa Cup, que enguany es disputa a Budapest (Hongria), des de dijous 9 fins dissabte 11 de gener.

Serà la segona vegada que aquest club barceloní disputa aquesta competició, després d’haver acabat en setena posició en l’edició del 2014. Enguany, hi participaran un total de vuit països, dividits en dos grups.

Catalunya ha quedat emparellat al grup A, del qual la subcapitana del KCB, Mireia Figuera, en fa la següent valoració: “El grup que ens ha tocat no és fàcil però tampoc no ho és l’altre. Començarem jugant contra el rival més fort, Holanda (dijous, 12.10h), seguit contra Benfica (dijous, 19.00h) que és un equip fort sobretot mentalment i finalment contra els txecs (divendres, 9.30h), que ja vam jugar contra ells a la primera ronda classificatòria però tot i que vam perdre les dues vegades, crec que és el partit més assequible del grup”.

El KCB va aconseguir classificar-se per l’Europa Cup a mitjans de setembre en el classificatori de Saint-Étienne, en el qual va acabar segon.

Pel que fa a les sensacions, Figuera destaca que “arribem al torneig amb alguna baixa important i jugadors que just surten d’una lesió i haurem de veure si finalment podran competir però, d’altra banda, no hem descansat per Nadal per intentar mostrar el nostre millor nivell”. Finalment, conclou: “Afrontem el torneig amb moltes ganes, però haurem de ser capaços de recuperar-nos tant física com mentalment després de cada partit si volem obtenir els millors resultats”.

(Imatge: Marco Spelten

Enllaços destacats per poder seguir el torneig:

► facebook.com/korfball.org
► twitter.com/korfball