Korfbal per a nens i nenes saharauís

0
1568

El Club Korfbal Assesoría Vallparadís, juntament amb l’ONG terrassenca Terrasaharaui, van organitzar aquest dissabte una jornada per donar a conèixer el korfbal als nens i nenes saharauís que aquests dies estan acollits per algunes famílies terrasenses.

Els nens procedents dels camps de refugiats de Tinduf (Algèria) i que passaran uns dies a la ciutat van tenir l’oportunitat de practicar un esport totalment desconegut per ells i compartir una experiència amb els monitors del club.

El Club Korfbal Assessoria Vallparadís valora molt positivament l’experiència, ja que  ha estat molt enriquidora tant pels nens com pels monitors i monitores, que han vist recompensat el seu esforç per la gratitud i dedicació que aquests petits els han expressat.