Triomfs del 3ª i 2ª divisió del Club Korfbal Castellbisbal

unnamedDoblet de victòries el que aconseguiren els dos filials del CK Castellbisbal. L’equip de 3ª divisió rebia a casa la visita del potent Terrassa Korfbal, amb jugadors i jugadores molt experimentats en el món del korfbal. Tot i això, els castellbisbalencs competiren molt bé el partit des de bon començament, i agafaren una renda de punts força important ja en la 1ª part.

Aquest avantatge en el marcador els ajudà a contenir l’envestida del rival, que lluitador i competitiu com sempre, va estar molt a prop de complicar les coses en els minuts finals. Però el bon partit dels nostres en general, i aquesta significativa mescla de jugadors i jugadores novells amb d’altres més veterans, fan d’aquest equip de 3ª un equip amb moltes possibilitats front qualsevol rival. Destaquem la gran anotació que va tenir aquest partit (21-18) i que feu gaudir d’allò més al públic assistent.

Respecte de l’equip de 2ª divisió, celebrar el triomf d’aquests front el fins ara invicte AEE Lladonosa de Lleida per 14 a 17. En un intens i treballat partit, el CK Castellbisbal “B” va retrobar-se amb una de les seves millors versions en quant a esforç, lluita i concentració. En aquesta mateixa pista on aconseguiren el títol de campions de Copa “B” l’any passat, els de Castellbisbal saberen jugar amb la pressió de dos derrotes consecutives, i ho donaren tot des del primer fins el darrer minut de partit. En un encontre força igualat en quant al joc d’ambdós conjunts, els visitants van saber estar constantment per sobre en el marcador i encistellant amb regularitat, la qual cosa els hi donà una confiança extra per encarar l’intens i emocionant final de partit que s’esdevingué, amb més garanties del que venia succeint en els darrers encontres.

De cara a la setmana vinent, està previst que tots tres equips del Club Korfbal Castellbisbal juguin els seus respectius partits de lliga consecutivament al pavelló exterior de l’Illa Esportiva de Castellbisbal el proper dissabte 30 de novembre. A les 16h, el 3ª divisió contra el Casal Korf Sabadell, i tot seguit a les 17:45h i 19:15h, el 2ª i 1ª divisió contra els respectius equips “B” i “A” del CE Vilanova i la Geltrú, en un duel de 3er contra 2on de la Lliga Nacional de Korfbal.