Es presenten en un taller de treball diferents propostes per intentar augmentar els ingressos dels clubs

0
234

La Federació Catalana de Korfbal va organitzar el passat 23 de gener el primer taller de treball: ¿COM AUGMENTAR ELS INGRESSOS DEL MEU CLUB DE KORFBAL?

En aquest taller es van presentar diferents conceptes clau del Marketing on-line: prosumers, Marketing viral, gamificació, gestió de la confiança,.. però sobretot, es van presentar els següents productes, orientats a que els clubs els puguin implantar:

  1. Botiga ON-LINE. Com implantar una botiga on-line sense cap inversió pel Club.
  1. JO SÓC SOCI: producte destinat a augmentar e valor de la quota de soci, tractant el soci com a micropatrocinador per tal d’augmentar el nombre de socis del club sense necessitat de ser jugadors/ pares.
  1. PATROCINI SOCIAL ROI: producte de patrocini basat en la utilització de la interacció en les xarxes socials per generar retorn en la inversió del patrocinador.
  1. CLUB ADOLESCENT: programa esportiu de lleure pels adolescents orientat a fomentar la salut, educació i ocupació dels joves

La sessió va ser dirigida per Òscar Garcia Figueras (@ogaatlas) director d’Atlas Sport Consultig i va comptar amb la presència dels clubs: Vallparadís, Montcada, Lloret, així com membres de la Federació.

Es pot consultar el contingut de la sessió de treball a: http://prezi.com/mzhx3wxu44zu/?utm_campaign=share&utm_medium=copy

Iguament s’ha creat una revista per a seguir els continguts: http://flip.it/HpAu7

En la sessió es va acordar fer un seguiment dels projectes dels diferents clubs un cop al mes. La companyia espera que la resta de clubs puguin assistir a aquesta iniciativa el proper mes de febrer.