El Vilanova aixeca la seva primera Europa Shield

Després de proclamar-se vencedor de la Supercopa, el passat mes d’octubre, el Club Esportiu Vilanova i la Geltrú ha sumat aquest cap de setmana un nou èxit esportiu –el primer internacional– al seu palmarès: l’Europa Shield.

L’equip vilanoví ha finalitzat les tres jornades de competició invicte, després de guanyar al Korfbal Klub Brno, Schweriner Korfball Club ev i Szentendrei Korfball Club, fet que li va permetre classificar-se per la gran final contra el vigent campió de l’Europa Shield, l’Assessoria Vallparadís, que va patir una mica més i es va classificar per la final guanyant al gol d’or contra l’equip alemany Schweriner KC.

La final catalana va estar marcada per una gran igualtat en el marcador, que reflectia 6 a 6 al descans. A la represa, el Vilanova es va escapar en l’electrònic amb un parcial de 2-6 que va resultar letal pel conjunt terrassenc. Al final, el partit es va acabar amb victòria de l’equip amfitrió per 10-14, que d’aquesta manera assoleix la primera Europa Shield de la seva història.

La classificació final de l’Europa Shield és la següent:

1- C.E.Vilanova i la Geltrú
2-CK Vallparadís
3-Schweriner Korfball Club e.V. ’67
4-CCCD
5-KV Adler Rauxel e.V
6-Korfbal Klub Brno
7-Kingfisher Korfball Club
8-Szentendrei Korfball Klub

Podeu consultar tots els vídeos d’anècdotes i curiositats de la competició, Behind the Shield,  al web de la competició (http://www.ikfeuropashield2014.cat/viacutedeos.html) o al canal de Youtube.