Vallparadís, Baix Empordà i PKC s’adjudiquen les finals del Trofeu FCK de categories de promoció

El Vallparadís, el Club Esportiu Baix Empordà i el Platja d’Aro Korfbal Club són els nous campions de les finals del Trofeu FCK de les categories aleví, infantil i cadet, respectivament, després de superar el Sant Josep, KCB i UKSA a les finals de dissabte a la pista de la FCK de Castellbisbal.

Durant tot el matí, van tenir lloc les semifinals de cada categoria de promoció i les grans finals, que van donar lloc als següents posicions:

Categoria aleví

1a posició: Vallparadís

2a posició: Sant Josep

3a posició: Ardenya

4rta posició: KCB B

Categoria infantil

1a posició: CKBE A

2a posició: KCB

3a posició: Vallparadís

4rta posició: CKBE B

Categoria cadet

1a posició: PKC

2a posició: UKSA

3a posició: KCB B

4rta posició: Miró

Els resultats de la jornada van ser els següents:

Alevins
Semifinals aleví: Vallparadís 8 – Ardenya 7 i Sant Josep 13 – KC Barcelona B 1

Final aleví: Sant Josep 4 – Vallparadís 5. 3r i 4rt lloc aleví: KCB B 2 – Ardenya 7.

Infantils

Semifinals infantil: KCB 9 – CKBE B 8 i CKBE A 3 – Vallparadís 1

Final infantil: KCB 5 – CKBE A 9. 3r i 4rt lloc infantil: CKBE B 3 – Vallparadís 8

Cadets
Semifinals cadet: UKSA 11 – Miró 3 i PKC 9 – KCB 5

Final cadet: UKSA 2 – PKC 6. 3r i 4rt lloc cadet: Miró 3 – KCB B 6

Segona jornada del curs de monitor de joc
Paral·lelament, durant el transcurs del matí a les oficines annexes del Pàdel Castellbisbal també es va celebrar la segona jornada teòrica del curs de monitor de joc que organitza la FCK. Es tracta d’un curs d’iniciació que està obert a tots aquells jugadors i jugadores, entrenadors, mestres, aficionats i públic en general que vulguin involucrar-se o aprendre les regles bàsiques de joc del korfbal, per tal de formar a un nou grup de persones perquè puguin ser monitors de joc de categories de promoció i futurs àrbitres de categories superiors en els propers anys. El proper dissabte 21 de febrer tindrà lloc la sessió pràctica.

arbiytres