El Sant Llorenç celebrarà amb una gran festa dissabte el seu quart de segle d’existència

El club terrassenc Sant Llorenç KC celebra enguany 25 anys d’història, una efemèride que l’entitat commemorarà aquest proper dissabte 23 de setembre amb una gran festa al seu actual terreny de joc, el Poliesportiu Municipal de Sant Llorenç. La celebració s’allargarà durant tot el dia, estarà oberta al barri i a la ciutat de Terrassa i comptarà amb nombroses activitats:

Al matí, de 9.30h a 13h es jugarà un torneig de korfbal de categories aleví i infantil i un triangular entre l’equip sub-19 del SLKC, Vacarisses KC i el CK Castellbisbal.

A la tarda, de 16h a les 20.30h es jugarà un triangular sub-19 i un torneig de korfbal 1c1. Per aquest últim encara hi ha les inscripcions obertes fins dijous, només cal enviar un correu electrònic a santllorenckc@gmail.com.

A continuació es jugarà un partit amistós obert a tothom i en què hi jugaran també jugadors/es i exjugadors/es que han format part de la història del Sant Llorenç, com el Xavi Vidal, el Toni Jurado o el David Martínez entre molts d’altres. Durant tot el dia hi haurà diferents actuacions d’entitats terrassenques, també s’habilitarà una botiga de marxandatge del club i es podrà veure una exposició històrica amb totes les copes guanyades, notícies, equipatges, etc.

Documental històric
Finalment, es projectarà un documental sobre els 25 anys d’història del Sant Llorenç, que és el club de korfbal català més antic que encara es manté actiu. Per elaborar aquesta cinta s’ha fet un gran treball de camp i s’han entrevistat, entre d’altres, els socis fundadors.

La celebració d’aquesta gran efemèride ha estat iniciativa d’uns quants membres del club i de la junta actual. Pau Almirall, molt implicat en aquest acte de celebració, comenta: “Ens fa molta il·lusió aquesta celebració, perquè som una gran família i tot el club està molt implicat en aquesta festa”.