Noves pilotes de korfbal per a les categories de promoció

Aquesta nova temporada els equips de promoció gaudiran de les noves pilotes de korfbal que el departament ha adquirit i que properament podran comprar els clubs. Aquestes s’utilitzaran en les jornades de promoció, els trofeus oficials i també a totes les activitats de promoció de la FCK als diferents centres escolars. Hi ha dues mides disponibles: el tamany 4 per als més petits (mini i benjamí) i el tamany 5 per a aleví, infantil i cadet.

Aquestes pilotes s’implementaran a la nova categoria mini i benjamí, que es va acordar crear a petició i aprovació dels clubs, per tal que els més petits i petites puguin començar a gaudir del korfbal més d’hora.

Més trofeus de categories de promoció
Enguany, després de la presentació i propostes de diferents clubs, l’àrea de promoció ha previst la realització d’un total de 3 trofeus de categories de promoció, un més que la temporada anterior, coincidint amb els tres trimestres del calendari escolar. Ve motivat per la gran crescuda en el nombre d’equips d’aquestes categories. És per això, que enguany hi ha la pretensió d’organitzar almenys 7 jornades de promoció abans dels tres trofeus, sempre i quan el nombre d’equips inscrits ho permeti. Tot, perquè aquestes categories tinguin l’opció de jugar més partits i per a poder estrènyer més els lligams entre el korfbal de les diferents parts de Catalunya.

Finalment, cal recordar  que el proper 9 d’octubre s’acaba oficialment el període d’inscripció per als equips de les categories de promoció. Un període que s’allargarà uns dies per aconseguir el màxim nombre de nens/es a les diferents competicions.