El Vallparadís Júnior prepara un torneig de pretemporada pel 29 de setembre

El Korfbal Club Vallparadís Júnior organitzarà un torneig de korfbal de pretemporada  dissabte 29 de setembre, amb l’objectiu que el màxim nombre d’equips s’hi apuntin per posar-se en forma de cara a l’inici de la temporada 2018-19.

Aquest s’ubicarà al pavelló municipal de Sant Llorenç de Terrassa, de 10h a 13h i de 16h a 18.30h (al migdia es farà un dinar, del qual es donarà més informació properament), i estarà dirigit a equips mixtos d’entre 5 i 7 jugadors i jugadores de les categories infantil, cadet, júnior i sènior indistintament. El club també encoratja la participació de pares, mares i simpatitzants que vulguin provar el korfbal.

S’aplicarà la normativa de mini korfbal i caldrà que dins la pista hi hagi en tot moment dos jugadors i dos jugadores de cada equip. El torneig té un cost de 5€ per persona i 10€ per a la inscripció de l’equip. Per formalitzar la inscripció cal enviar un correu electrònic a l’adreça vallparadisjunior@gmail.com especificant el nom de l’equip, dels seus membres, edat i realitzar una transferència bancària al següent número de compte: ES52 0081 0423 8600 01225431. La data límit és el 26 de setembre.

Durant el transcurs del torneig també està previst que els participants es posin a prova mitjançant un concurs de tirs.

Per a més informació, consultar el web https://eric2909.wixsite.com/vallpatorneo