El SKC es constitueix com a nou club català

A partir d’aquesta temporada 2018-19, el korfbal català comptarà amb un nou club. Es tracta del Sant Feliu Korfbal Club (SKC), que procedeix de la localitat empordanesa de Sant Feliu de Guíxols.

Aquest s’ha creat aquest any degut a l’anul·lació de l’extraescolar de korfbal en un dels col·legis del municipi, fet que provocava que els jugadors es quedessin sense poder jugar a korfbal. A petició de les famílies per continuar amb el korfbal, l’entrenador Beto Corona juntament amb una de les mares, Raquel Liguero, van fundar el club.

Des del SKC asseguren que “de moment som un club petit amb categories de promoció, però amb moltes ganes de fer coses i créixer com a club”.

1r Campionat de korfbal platja SKC
El SKC es presentarà en societat el proper dissabte 15 de setembre amb l’organització del 1r Campionat de Korfbal Platja del SKC, una competició que es jugarà a la platja de Sant Feliu de Guíxols aproximadament de 9h a 19h, dirigida a equips mixtos de 6 a 8 jugadors. Per formalitzar la inscripció, cal enviar un e-mail a sanfekc@gmail.com abans del 12 de setembre. Per a més informació, es pot contactar amb el telèfon 620780481.