El KC Barcelona serà a l’Europa Cup 2020. L’equip barceloní ha aconseguit aquest diumenge la segona posició a la fase prèvia d’aquesta competició europea que s’ha celebrat aquest cap de setmana a la ciutat francesa de Saint-Étienne.
El conjunt que entrena Enric Delgado va acabar la fase de grups en segona posició, amb un parcial de dues victòries (Bonson FJEP i Cardiff) i una derrota (Ceské Budejovice).
La victòria de diumenge al matí contra el KS Sokól Serock (14-12) ha convertit el KCB en semifinalista del torneig i, alhora, li ha garantit la participació a l’Europa Cup 2020, que tindrà lloc a Budapest el proper mes de gener.
Diumenge al migdia, el combinat català ha perdut la final del torneig contra el Ceské Budejovice (22-15), però l’equip ha finalitzat l’estada a Saint-Étienne amb la satisfacció d’haver aconseguit el seu objectiu.
Imatges: Marco Spelten