Dissabte arrenca el Circuit Català de Korfbal Platja a l’Hospitalet de l’Infant

Aquest dissabte 27 de juny l’Hospitalet de l’Infant donarà el tret de sortida del Circuit Català de Korfbal Platja amb la primera prova puntuable. Es tracte d’un torneig organitzat des de l’AEE Josep Lladonosa de Lleida que se celebrarà de 16h a 22h a la platja de l’Arenal (Guingueta Sant Roc) i en què hi poden participar equips sèniors d’un mínim de 4 jugadors i un màxim de 6.

La inscripció té un cost de 5 euros per jugador, amb la possibilitat de quedar-se a dormir i esmorzar en un alberg de la zona per 20 euros en total. Per a més informació, podeu enviar un e-mail a aeelladonosa@gmail.com. En aquest e-mail també s’han d’enviar les inscripcions.

CCKP

El Circuit Català de Korfbal Platja continuarà d’aquí dues setmanes amb els tornejos de Platja d’Aro (11 de juliol), Sant Adrià de Besòs (12 de juliol), Vilanova (18 de juliol), Mataró (19 de juliol), Barcelona (25 de juliol) i Badalona (data encara per determinar)..

La FCK recorda que el preu de cada prova, l’organització de les inscripcions i l’arbitratge van a càrrec de cada club. No obstant, la FCK s’encarrega de donar suport en el material, organització i arbitratge.

Com en les temporades anteriors, els 8 equips més ben classificats que hagin participat en un mínim de 3 proves tindran l’oportunitat de participar en les finals del CCKP2015, organitzades per la FCK. La data i el lloc encara estan per determinar i es demana als clubs que facin propostes en cas que els interessi col·laborar en les tasques d’organització (promocio@korfbal.cat).

po