Bona jornada pels equips del Club Korfbal Castellbisbal

La jornada de lliga començà el dissabte a la tarda a Sabadell, on l’equip de 3ª divisió aconseguí un meritori triomf front el sempre combatiu i tenaç CK Sabadell per 13-21. Una importantíssima victòria que els acosta encara més a les posicions capdavanteres de la classificació tot buscant l’accés a les places de play-off de final de lliga.

Per la seva banda, el diumenge al matí els equips de 2ª i 1ª divisió es desplaçaren a Vilanova i la Geltrú, amb la intenció tots dos de donar el màxim front el club vigent campió de l’Europa Shield.

En el 1er partit, els de 2ª divisió van aconseguir remuntar la mala ratxa de resultats i de joc de les darreres jornades, i amb un gran partit de concentració, esforç i treball, els castellbisbalencs s’endugueren un satisfactori triomf per 12-17 en aquesta penúltima jornada de lliga de 2ª divisió.

I la fermesa de joc i entusiasme dels de 2ª també es veié reflectida en el posterior partit de Lliga Nacional, on els de Castellbisbal jugaren a un molt bon nivell tot i els canvis que presentava l’equip respecte de  l’equip titular habitual. I és que malgrat la derrota final per 26-20, el partit va estar molt disputat i igualat. Va ser només a falta de 15 minuts pel final que el CEVG aprofità uns moments de desencert atacant dels visitants per obrir una escletxa en el marcador que fou difícil de remuntar física i mentalment després del gran esforç realitzat fins llavors. Però tot això demostrà la fermesa, la voluntat i el compromís dels nostres de cara a aquest darrer tram de la temporada, en el que es buscarà lluitar per arribar a la gran final en les millors condicions possibles, tant des del punt de vista físic i anímic com de confiança i solidesa en el joc.

(Crònica cedida pel CK Castellbisbal)

L’equip de 1ª divisió necessita encara d’un triomf més per assegurar-se matemàticament la classificat pels play-off a falta de dos partits per a la fi de la lliga regular. El primer “match ball” el tindrà aquest proper dissabte 3 de maig a les 20:00h a Vacarisses. I de no aconseguir-ho, encara tindria una segona oportunitat la setmana següent front el Korfbal Montcada.