Les finals de la Copa Catalana, dissabte a la tarda a Terrassa

Aquest proper cap de setmana 23 de març, el pavelló municipal de Sant Llorenç de Terrassa allotjarà durant tot el dia una gran jornada de korfbal català. Al matí es jugarà la tercera jornada del 2n Trofeu Kids 2018-19 de les categories de promoció (aleví, infantil i cadet), mentre que a la tarda es celebraran les esperades finals de la Copa Catalana de korfbal.

Enguany, les tres finals de la Copa A, B i Júnior tindran com a protagonista el Korfbal Assessoria Vallparadís, que ha s’ha classificat en les tres categories i s’enfrontarà a rivals vallesans i del Baix Empordà. Cal destacar, també, que els finalistes de la Copa Catalana A, de la 1a Divisió, el Vallparadís i el Castellbisbal, seran diferents dels de l’edició anterior, el Montcada i el Korfbal Club Barcelona, que va acabar guanyant aquest últim club.

S’espera que s’hi acosti un gran nombre de públic per gaudir d’unes grans finals de korfbal.

Aquests són els horaris de les finals:

16.15h: KA Vallparadís Jr. – Platja d’Aro KC Jr. (FINAL COPA JÚNIOR)

17.45h: KA Vallparadís B – CK Montcada B

19.30h: KA Vallparadís A – CK Castellbisbal