El korfbal platja agafa empenta a Barcelona

Vuit equips vinguts de diferents localitats catalanes van prendre part aquest passat dissabte del Torneig de Korfbal Platja de la ciutat de Barcelona, un esdeveniment que arribava per tercera vegada a la ciutat comtal amb la voluntat de consolidar-se.

Organitzat pel Korfbal Club Barcelona, es va celebrar a la platja del Bogatell, que compta amb dues cistelles fixes de korfbal platja, a les quals es van afegir dues cistelles més per tal de poder jugar a dues pistes alhora. Durant tota la tarda es van jugar partits entre equips sèniors i un de júnior que es va incloure en la categoria, donant com a guanyador l’equip AAA Drink Team, format per jugadors vinculats al KCB.

El podi el van completar l’equip montcadenc Los Del Río i l’equip Floquet de Neu. Els primers classificats van guanyar un àpat al xiringuito Chicken Bar de Barcelona, mentre que els segons van guanyar un val de 25 euros pel mateix establiment.

La resta de classificació va ser la següent:

Vodka Júnior (4rts)

Fraggel Rock (5ens)

Van de Verd (6ens)

Camelions (7ens)

Consult Crazy (8ens).

Podeu veure les imatges al Flickr de la FCK.

9a edició del Torneig Ciutat de Sant Adrià
D’altra banda, el passat diumenge 12 de juliol es va celebrar a les cistelles fixes de la platja de la Pau el IX Torneig Ciutat de Sant Adrià de korfbal. Aquest torneig, forma part del Circuit Català de Korfbal Platja. Un torneig d’estiu, on cada setmana es celebra un prova en una platja diferent de tota Catalunya. Aquest cap de setmana aquest torneig va fer parada a Sant Adrià.

Sota un sol de justícia, els participants van anar jugant els seus partits i van gaudir de les cistelles fixes de korfbal que es poden trobar a la Platja de la Pau, i després d’una final que va haver d’arribar a la pròrroga l’equip Winners, format per jugadors de la UKSA, l’equip de korfbal de la ciutat, va acabar guanyant el torneig.

Tots els participants i la pròpia organització van estar satisfets de l’organització i el desenvolupament del torneig, i ja es concentren en treballar per a que la propera edició, que ja farà 10 anys, tingui més participants i més emoció.