El KCB marxa divendres a l’Europa Shield d’Alemanya

0
1558

El Korfbal Club Barcelona marxa aquest divendres cap a Alemanya per disputar la segona competició europea de clubs de korfbal, l’Europa Shield, que se celebra enguany a Bergisch Gladbach.

Els barcelonins han hagut de preparar el viatge amb molt poca antelació, després que el CE Vilanova i la Geltrú, segon classificat de la lliga 2013-14, renunciés a la seva plaça aquest passat mes de desembre.

El KCB ha quedat emparellat en el grup A, juntament amb el Bec Korfball Club (Anglaterra), el CCarnaxide CD (Portugal) i el TuS Schildgen 1932 eV (Alemanya). Els catalans s’estrenaran el mateix divendres a les 18.35 contra l’equip portuguès. Dissabte a les 13.00h s’enfrontaran al conjunt alemany i a les 16.00h jugaran amb els anglesos, mentre que diumenge al matí tindran lloc els encreuaments i la final.

L’entrenador barceloní, Dani Vidanya, té clar que “després de l’Europa Cup de l’any passat, és molt bo per l’equip seguir jugant a Europa per poder seguir creixent i veure realment a quin nivell estem. La motivació serà extra per jugar a fora i fer un molt bon paper”. Vidanya assegura que “tots els partits seran igualats i que dependrà del gol average per classificar-nos, però el nostre objectiu serà classificar-nos entre els quatre primers.

Empremta catalana recent
Catalunya va ser la seu de l’Europa Shield de la temporada passada. Més concretament, la va allotjar el CE Vilanova i la Geltrú, equip que se la va acabar enduent, en una final estrictament catalana, contra el KA Vallparadís. Aquest últim equip va ser el vencedor de l’edició del 2012-13.

Com en l’edició anterior de Vilanova, l’àrbitre català Adrià Garcia està convocat per exercir d’àrbitre. Concretament, serà la segona Europa Shield que xiularà, així com la cinquena competició internacional.

La pàgina web oficial de l’Europa Shield és la següent: http://www.es2015.de/en/. Malauradament, no es podran seguir els partits en streaming.