El Club Korfbal Castellbisbal “C” aconsegueix els sots-campionat de lliga de 3ª divisió

En unes jornades finals espectaculars disputades el passat dissabte a la tarda a Mataró, el 3er equip del Club Korfbal Castellbisbal va demostrar un cop més com de merescuda tenia la seva plaça en la gran final de lliga de 3ª divisió.

Malgrat la inexperiència dels nostres en situacions com aquestes, la concentració i fermesa demostrades per aquests al llarg de tota la temporada els permeté jugar sense complexos un partit d’igual a igual contra l’AAE Lladonosa de Lleida. I no fou fins ben al final del partit que s’obrí una petita escletxa en el marcador a favor dels de la terra ferma, que obligà als castellbisbalencs a fer un darrer i descomunal esforç final per tal d’intentar remuntar el partit. Els lleidatans però, varen saber jugar molt bé les seves cartes, i mantenint aquesta petita renda de punts a favor els permeté alçar-se merescudament amb la preuada copa de campions de 3ª divisió pel resultat final de 15-17.

Una vegada més, les grades del pavelló trontollaren i aplaudiren l’esforç de tots dos conjunts en una vibrant i emocionant final, que deixarà en els nostres un bon record malgrat la derrota, en tant que la lluita, el coratge, l’esportivitat i el bon esperit mostrats per ambdós conjunts ens reforça en els grans valors que busca reflectir i expandir aquest el nostre esport.

Valor, seguretat i confiança resava la samarreta de la afició del Castellbisbal, i de ben segur que ho varen demostrar fins el final. Moltíssimes felicitats per la grandiosa temporada que heu realitzat. Us ho mereixeu!

I d’altra banda, ens seguim veient les properes setmanes en els nous entrenaments post-temporada oberts a tothom qui vulgui descobrir aquest gran esport que és el korfbal. Nois i noies: esteu tots convidats. Sols o en parella. Veniu i proveu! La igualtat en el sexe i en l’esport en la seva màxima expressió. Consulteu els nous horaris d’aquests entrenaments regularment a www.clubkorfbalcastellbisbal.com o al nostre facebook i twitter (twitter.com/ckcastellbisbal)

(Crònica cedida pel CK Castellbisbal)