El KC Barcelona aixeca la Supercopa Catalana 2019

El Korfbal Club Barcelona ha començat la temporada 2019-20 en bona forma. L’equip que dirigeix Enric Delgado es va proclamar dissabte al vespre campió de la Supercopa Catalana de korfbal, el trofeu que cada any inaugura la nova temporada. És la segona vegada seguida que aquest club aixeca la Supercopa.

Els barcelonins, molt inspirats en tot moment, s’enfrontaven al Club Korfbal Vallparadís, el club que van derrotar cinc mesos enrere en la final de la Lliga Catalana de la Primera Divisió. Ahir, però, el matx va ser més desigual i és que el KCB va anar tot el partit per davant en el marcador.

El partit es va iniciar amb un parcial d’1 a 7 en els primers onze minuts de joc, una diferència que es va anar mantenint (8-14 al descans) i es va anar ampliant fins aconseguir una distància màxima de fins a 12 punts al minut 46. En els últims 4 minuts, els terrassencs van anotar fins acabar amb el resultat final de 21 a 30.

Aquesta Supercopa Catalana amplia el palmarès del KCB, que fins ara constava de dues lligues, una Copa Catalana i una Supercopa.