Albert Figuls és el nou responsable de Competició de la FCK

Des d’aquest mes de setembre la Federació Catalana de Korfbal compta amb un nou responsable del Comitè de Competició: Albert Figuls.

És graduat en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport a l’INEFC de Barcelona; posseeix el Màster de professorat de Secundaria, ESO i FP modalitat d’ Educació física per la Universitat de Vic. Actualment és preparador físic d’hoquei herba, i ha estat preparador físic de tennis durant 5 anys.

Fíguls, que entra a la FCK amb la missió de gestionar l’Àrea de Competició, afirma, tot just fer possessió del càrrec: “L’inici no ha estat gens fàcil, ja que hi ha molts canvis i certes discrepàncies en els clubs, però estic ben segur que properament, entre tots, farem que la competició faci un salt qualitatiu”.

Alhora, el responsable de Competició aprofita per donar la benvinguda a tots els clubs, i assegura que tots ells tindran tota l’atenció des d’aquesta àrea per resoldre els conflictes que vagin sorgint durant la temporada.

El seu e-mail de contacte és competicio@korfbal.cat.3