Les finals del 1r Trofeu Kids FCK seran dissabte 30 de gener

0
468

L’Àrea de Seleccions de la FCK informa que les finals del 1r Trofeu Kids FCK seran el dissabte 30 de gener de 9:30ha 14h aproximadament, esperem en breu poder concretar el lloc on es duran a terme.

El calendari, grups i horaris de les finals es poden consultar a l’àrea de competició-promoció del web.

La FCK vol aprofitar per fer una sèrie de consideracions sobre el funcionament de l’àrea de promoció d’aquesta temporada: en primer lloc, agrair les puntualitzacions i comentaris que els diferents Clubs han fet arribar, ja que això és el que es va demanar des de l’inici d’aquesta nova temporada: implicació. Entenem els problemes que poden ocasionar els canvis de dates o de partits a les jornades, ja que això comporta un problema a l’hora de planificar les convocatòries dels jugadors, els desplaçaments, així com un problema logístic pels pares i mares que, entenem, que en aquestes edats són part important dels equips.

Des de l’Àrea de Competició de la FCK volem aclarir que tots els canvis de partits i de dates de jornades han estat peticions concretes dels diferents clubs i que sempre hem intentat adaptar-ho pel bé de la competició, en cap cas s’ha produït cap modificació per decisió de la FCK.
Cal recordar també que les modificacions en el sistema de classificació dels equips estan establertes des de la primera circular, atenent a les peticions dels clubs en l’última assemblea. No obstant, hi ha total flexibilitat per poder ampliar el número d’equips classificats per les finals de cada trofeu en funció del volum de jugadors en cada àrea d’influència, sempre intentant ser el més equitatius possibles i sempre buscant la implicació del nostre korfbal més llunyà.

Entenem que això pot fer, com ja va opinar algun Club, que la imatge del nostre esport es deteriori, però també entenem que és una responsabilitat de tots i totes, ja que creiem que no accedir a cap canvi deteriora i desgasta més el correcte funcionament de la competició, a més de no respectar el compromís acceptat per tots de ser el màxim de flexibles possibles, sempre, pel bé del nostre creixement.

La majoria de clubs, en un moment o altre, ens heu demanat algun canvi, i sota la nostra responsabilitat hem procurat gestionar cada situació parlant-ho i assumint les conseqüències derivades d’aquests, però fer que aquestes situacions cada vegada siguin menys freqüents, és responsabilitat de tots i totes. Quants menys canvis ens demaneu, menys conseqüències i, per tant, millor imatge.

Aquestes són algunes dades numèriques sobre la promoció d’aquest any:

Àrea BCN – LLEIDA:

22 EQUIPS (ALEVINS, INFANTILS, CADETS)
86 Partits disputats (fase regular)
Cap aplaçament, cap partit no jugat.
Total cistelles totes categories: 1.104
Cistelles per partit: 12.8

Àrea GIRONA:

13 EQUIPS (ALEVINS, INFANTILS, CADETS)
48 Partits disputats (fase regular)
3 aplaçaments, cap partit no jugat.
Total cistelles totes categories: 631
Cistelles per partit: 13.1

Creiem que hem aconseguit un canvi i una millora, tant a nivell de gestió com a nivell esportiu, l’aplicació del nou format 4vs4 i l’acceptació per part dels Clubs i jugadors ha provocat un augment de les cistelles per partit. El fet que cap partit s’hagi ajornat o anul·lat és un indicador molt positiu del model de gestió i donem les gràcies als Clubs per la bona consecució del trofeu, això era quelcom a resoldre de temporades anteriors i de moment ho estem aconseguint entre tots, així doncs, seguim treballant conjuntament, que és quan més èxits s’assoleixen.

Actualització Web i implantació de la nova intranet:
Des de la Jornada 1 totes les cistelles i resultats de cada jornada han estat actualitzats setmanalment com a màxim el dilluns al matí, això també era un tema a resoldre de la temporada anterior i creiem que és molt important per poder tenir un seguiment diari de cada equip.
La introducció de la nova intranet ens ha portat retards a l’hora de gestionar el tema de les fitxes, el més important és que tots els jugadors estiguin assegurats, per això era imperatiu la introducció de les dades per part dels Clubs, sabem que han anat sorgint problemes informàtics (que nosaltres hem intentat solventar el més aviat possible) que han fet que això no hagi estat possible per part d’alguns Clubs, ja que d’altres sí han pogut fer-ho.

Aprofitem per agrair la gran feina i disponibilitat de Toni Vélez que ha fet possible solucionar el més ràpid possible els problemes que han anat sorgint i també agrair als Clubs la seva comprensió i paciència.

Durant les properes setmanes us enviarem un llistat dels jugadors que teniu inscrits i els que teniu pagats, i haureu de fer-nos saber de quins jugadors teniu fitxa i de quins no, per tal que abans de la jornada 1 del 2n Trofeu us fem arribar les fitxes que requeriu.

Per últim, informar-vos que ja hem tingut diverses reunions amb responsables de promoció d’alguns Clubs per concretar la línia de treball a seguir i coordinar una política d’implantació i consolidació del korfbal a cada àrea d’influència. Cal tenir present que cada Club haurà de tenir un model d’introducció del korfbal a un CEIP i a un IES dins la seva àrea d’influència, com a mínim. Per tant, animem als Clubs amb els que encara no ens hem reunit a concertar un dia per poder parlar de tot plegat.

Animar-vos, també, a seguir transmetent-nos les vostres inquietuds i apreciacions personals respecte a qualsevol tema relacionat amb la competició de categories de promoció, així com amb la promoció del vostre club, ja que entre tots segur que aconseguirem millorar el nostre korfbal. No obstant, us demanem que siusplau ho feu a nivell privat, ja que els fils iniciats via mail són de caire informatiu, no fòrums de debat o d’opinió, per a les vostres peticions personals estarem encantats d’atendre-us per privat.