La jugadora de korfbal Berta Alomà serà guardonada a la 27a Festa de l’Esport Català

0
492

Ja es coneixen els i les esportistes i entitats que seran premiades a la propera 27a Festa de l’Esport Català, i la jugadora de korfbal Berta Alomà ha estat guardonada amb el premi a l’Esperit Esportiu pel jurat reunit ahir al vespre a Barcelona.

Actualització 7/2/2024: Berta Alomà rep el premi a l’Esperit Esportiu a la 27a Festa de l’Esport Català

Berta Alomà rep el premi a l’Esperit Esportiu a la 27a Festa de l’Esport Català

Amb aquests reconeixements es premien els i les millors esportistes catalans de l’any 2023 per la Unió de Federacions Esportives de Catalunya i el Diari Sport.

És tot un honor i una alegria immensa veure reconeguda la seva trajectòria, dedicació i èxits nacionals i internacionals en el món del korfbal, juntament amb d’altres premiats de renom mundial com en Pep Guardiola, l’Aitana Bonmatí o en Marc Gasol entre d’altres.

Des de la Federació Catalana de Korfbal li donem l’enhorabona a la Berta i felicitem a la resta de guardonats en aquesta edició. Tots ells fan que ens sentim orgullosos del nostre esport català. Tots som esport!

Actualització 31/1/2024 – El dimarts 6 de febrer es celebrarà de la ª ‘ on es premiarem els i les millors esportistes catalans del 2023. La gala es podrà seguir en directe per televisió a través del canal Esport3 de TV3.