Tret de sortida de la Lliga Catalana de Korfbal sènior 2020-21

Aquest pròxim dissabte arrenca la Lliga Catalana de Korfbal 2020-2021 de 1a Divisió després de l’aturada forçosa de totes les competicions la primavera passada a causa de la pandèmia.

Durant tot aquest temps de restriccions, les escoles de primària van ser els primers centres en els quals es va poder tornar a practicar korfbal de forma segura i en un entorn controlat.

A mesura que les restriccions s’han anat alleugerint, alguns clubs i associacions esportives han pogut començar de nou els seus entrenaments a l’expectativa de què la situació general pandèmica millorés i permetés el retorn de les competicions territorials.

Fruit d’aquest desig, clubs, federació i organismes oficials han estat treballant conjuntament per a poder complir en cada moment amb tots els requisits i protocols sanitaris i esportius necessaris per a poder fer possible aquesta esperada tornada de les competicions.

Des de la Federació Catalana de Korfbal celebrem aquesta fita i, malgrat les actuals incerteses que de ben segur condicionaran i afectaran el normal desenvolupament de la competició, us fem partícips d’aquesta alegria que suposa poder reiniciar d’alguna manera la competició oficial sènior.

Malgrat la voluntat i l’esforç immens que han fet els clubs i jugadors per tal de mantenir la flama del korfbal viva durant tot aquest temps, els compromisos, les particularitats i les restriccions els han afectat de manera diferent, i d’aquí que no tots els clubs hagin pogut entrenar en condicions per a poder confeccionar i inscriure ara com ara un equip sènior per a poder competir en aquesta Lliga Catalana 2020-2021.

Tot i això, des de la FCK creiem que s’han de continuar fent tots els esforços possibles per tal de poder recuperar la normalitat al més aviat possible i amb seguretat, i estem ben segurs que aquesta 1a jornada de lliga tan esperada per tots i totes serà una gran passa endavant.

Aquest són els partits previstos per aquest 1r cap de setmana:

Dissabte, 10 d’abril de 2021 (Jornada 1)

16:00h Platja D’aro KC B – K. Assesoria Vallparadis B
18:00h Platja D’aro KC A – K. Assesoria Vallparadis A
19:30h Sant Llorenç KC – CK Badalona (al poliesportiu Can Jofresa de Terrassa)

Podeu seguir aquesta competició al següent enllaç:
www.korfbal.cat/lliga-catalana-2020-2021

Tots els participants i assistents hauran de seguir en tot moment els protocols de seguretat i higiene obligatoris per a la pràctica esportiva en competicions organitzades per la Federació Catalana de Korfbal durant tot el període declarat de situació pandèmica a Catalunya. Podeu trobar tota la informació en el següent enllaç:

Amb la col·laboració, el suport i la comprensió de tota la família korfbalera, res és impossible!

Imatge: Gertrude de Vries  ∣  korfbalfoto.nl