Ja es coneixen els 4 semifinalistes que jugaran la “Fase Final” de lliga aquest cap de setmana

Tot a punt per a la celebració aquest cap de setmana del 12 i 13 de juny de 2021 de la “Fase Final” de la Lliga Catalana de Korfbal 2020-21 al Pavelló Sant Llorenç de Terrassa, amb els següents horaris:

Resultats actualitzats:
Dissabte, 17:45h* (Semifinal 1)
Platja d’Aro KC A – CK Badalona (22-12)
Dissabte, 19:30h (Semifinal 2)
K. Assesoria Vallparadís A – CK Castellbisbal (25-16)
Diumenge, 12:30h (Final) K. Assesoria Vallparadís A – Platja d’Aro KC A (32-29)
*Nou horari respecte de l’anunciat inicialment

Retransmissió en directe via Instagram Live a: www.instagram.com/ckvallparadis

Malgrat tots els inconvenients i restriccions per culpa de la pandèmia, des de la FCK volem agrair a tots els clubs i equips participants la seva col·laboració i suport per poder tirar endavant aquesta especial i comprimida lliga 2020-21. Tot i començar al mes d’abril de manera sobtada i gairebé sense temps material per a poder realitzar una adient pretemporada, diversos clubs i entitats van poder ser capaços d’inscriure un nombre suficient d’equips per a poder iniciar una lliga a volta única, i poder així determinar quin serà l’equip campió i subcampió que representaran Catalunya en les competicions internacionals de club “ECUP” i “EShield” la temporada vinent.

Aquest fet de competir internacionalment va ser el que va permetre que la Generalitat autoritzés a la FCK a l’abril a poder disputar aquesta única lliga sènior, que ha resultat ser una veritable font d’oxigen i d’alegries per a tots els jugadors i jugadores després de tot un any tan complicat d’inactivitat i d’incertesa general davant la greu situació a escala global en la lluita contra el coronavirus.

Després de les 7 jornades de lliga disputades aquesta és la classificació general que defineix el quadre de semifinals que excepcionalment es jugarà a partit únic aquest dissabte a la tarda i que classificarà als guanyadors per a la disputa de la gran final l’endemà a les 12:30 h.

POSICIÓ EQUIP PUNTS JUG PTS. VIC PTS. EMP GF GC DIF
1 Platja d’Aro KC “A” 11 6 10 1 173 -65 108
2 K. Assesoria Vallparadís “A” 11 6 10 1 178 -73 105
3 CK Castellbisbal 8 6 8 0 108 -103 5
4 CK Badalona 6 6 6 0 97 -115 -18
5 Sant Llorenç KC 4 6 4 0 70 -119 -49
6 K. Assesoria Vallparadís “B” 2 6 2 0 76 -115 -39
7 Platja d’Aro KC “B” 0 6 0 0 50 -162 -112

* Més informació i resultats a www.korfbal.cat/lliga-catalana-2020-2021

Felicitats a tots i a totes pel suport i la col·laboració i esperem que puguem gaudir d’una jornada final emocionant amb el korfbal de qualitat, dinàmic i espectacular que s’ha pogut veure en molts dels partits disputats durant les darreres setmanes.

L’aforament per assistir als diferents partits és limitat a causa de les restriccions sanitàries. Tot aquell interessat en assistir pot posar-se en contacte amb els diferents clubs participants per a rebre tota la informació necessària i poder registrar-se com assistent tot facilitant les seves dades.

Tots aquells que no puguin assistir presencialment podran gaudir de les semifinals de dissabte a través de l’Instagram Live que realitzarà el club organitzador en el següent enllaç: https://www.instagram.com/ckvallparadis