Vallparadís i Platja d’Aro són reconeguts amb dos Trofeus Campions Mundo Deportivo

El rotatiu ‘Mundo Deportivo’ va entregar aquest divendres 31 d’octubre els trofeus Campions Mundo Deportivo, uns premis que enguany arribaven a la 32a edició i que van premiar dos clubs de korfbal catalans.

Per una banda, el Korfbal Assessoria Vallparadís va rebre dos trofeus: un per a l’ascens a la Lliga Nacional i l’altre pel títol de lliga obtingut amb l’equip de la Lliga Nacional la temporada 2014-15. Van pujar a rebre els trofeus Javier Duro i Maribel Molina, jugadors del Terrassa Korfbal, en nom del Vallparadís.

Per una altra banda, el Platja d’Aro Korfbal Club també va ser distingit amb un trofeu Campions Mundo Deportivo per l’ascens aconseguit a la 2a Divisió del korfbal català.

L’acte es va celebrar al Palau de Congressos de Barcelona i va comptar amb la presència del showman Pep Plaza (Crackòvia), que es va encarregar de posar el toc d’humor en la cloenda.

Fotos: Mundo Deportivo