PKC, CKBE i Vallparadís, nous campions de les categories cadet, infantil i aleví

Els equips empordanesos Platja d’Aro Korfbal Club (PKC) i Club Korfbal Baix Empordà A es van endur dissabte el trofeu que els acredita com als campions 2014-2015 de les categories cadet i infantil, respectivament, en un campionat de finals de promoció que també va donar com a guanyador de la lliga aleví l’equip terrassenc Vallparadís.

En total havien arribat a la final 4 equips de cada categoria (aleví, infantil i cadet), procedents de la zona de Girona i Barcelona.

En la categoria aleví, el podi el van composar el Vallparadís, el Sant Josep i el KCB A; pel que a infantil, les tres primeres posicions van ser per al CKBE A i B i el Vallparadís. El PKC, la UKSA i el Miró van ser el primer, segon i tercer classificats de la categoria cadet. Els resultats de la jornada de finals celebrades a la pista de la FCK a Castellbisbal van ser els següents:

Aleví: Vallparadís 6 – L’Estació 3 i Sant Josep 16 – KCB A 0

Infantil: KCB 5 – CKBEB 6 i CKBE A 7 – Vallparadís 4

Cadet: Miró 1 – UKSA 6 i PKC 7 – KCB 3

Final aleví: Vallparadís 6 – Sant Josep 5. 3r i 4rt lloc: L’estació 2 – KCB A 7

Final infantil: CKBE B 7 – CKBE A 8. 3r i 4rt lloc: KCB 5 – Vallparadís 6

Final cadet: PKC 15 – UKSA 5. 3r i 4rt lloc: KCB 4 – Miró 5.