La selecció sub-21 segueix preparant-se per a l’Europeu de la República Txeca

Falten menys de 15 dies perquè es celebri el campionat Europeu de korfbal sub-21, pel qual s’està entrenant Catalunya sota les ordres d’Irene Figueroa i Albert Parron. Aquest tindrà lloc a la ciutat txeca de Prostějov, del 15 al 19 d’octubre.

El torneig comptarà amb la presència de vuit equips europeus que han quedat dividits en dos grups:

Grup A: Anglaterra, Holanda, República Txeca i Catalunya.

Grup B: Alemanya, Bèlgica, Portugal i Hongria.

El combinat català està realitzant una preparació que consta d’entrenaments, participació a tornejos i partits amistosos. Fa una setmana va participar al Torneig Internacional de korfbal de Platja d’Aro, aquest passat divendres es va enfrontar al Club Korfbal Castellbisbal a l’Illa Esportiva, en un matx que també va servir als castellbisbalencs com a partit de pretemporada.

Dissabte, els nois i noies de la selecció sub-21 van prendre part en el torneig de pretemporada organitzat pel Sant Llorenç Korfbal Club i està previst que aquest dimarts juguin un amistós contra el KC Barcelona.