La FCK celebra l’Assemblea General Ordinària 2014

La Federació Catalana de Korfbal va celebrar aquest passat dissabte la seva Assemblea General Ordinària. A més a més de l’aprovació del pressupost de la temporada 2012/13, es van abordar els grans reptes de la temporada, entre els quals, els compromisos de les seleccions catalanes sub-16, 19, 21 i absoluta, amb dos mundials i dos europeus. L’Europeu d’enguany es jugarà a Maia, Portugal del 25 d’octubre a l’1 de novembre i en ell la selecció absoluta vol millorar el cinquè lloc aconseguit el 2010 a Rotterdam. Per aconseguir-ho es vol comptar amb el màxim nombre de seguidors que es desplacin fins Maia. La FCK, d’acord amb l’organització portuguesa està estudiant les millors ofertes possibles pel que fa a vols i a l’estada.

Els altres reptes d’aquesta temporada tractats són l’adaptació i conversió d’una nau industrial a Castellbisbal en un centre d’entrenament exclusiu pel korfbal que gestionarà la mateixa FCK, el desenvolupament del korfbal platja,  la implantació de cistelles antivandàl·liques a les platges i parcs de l’Àrea Metropolitana de Barcelona i una campanya d’imatge i comunicació per donar a conèixer més i millor el korfbal a Catalunya.

Finalment, l’àrea de promoció de la FCK va repassar el calendari d’activitats d’aquesta temporada a escoles i instituts que té per objectiu final que es formin nous equips, i l’assemblea va aprovar el pagament de fitxes i llicències en dos terminis a partir de la temporada vinent a fi de facilitar els problemes de tresoreria dels clubs.

L’assemblea va comptar amb la presència de representants de la Junta de la FCK i dels clubs Montcada, UKSA, Vilanova, Castellbisbal, AEE escola Ardenya, AEE Escola Estació, AEE Institut Sant Josep, CK Baix Empordà, AEE Escola Gaziel, AEE Lladonosa, CK Sabadell i Sant Llorenç KC.