La empresa Atlas Sport Consulting i la FCK organitzen una sessió de treball destinada a trobar estratègies per augmentar els ingressos dels clubs

El proper divendres 23 de gener la Federació Catalana de Korfbal i Atlas Sport Consulting han organitzat una sessió de treball sota el títol “Com augmentar els ingressos del meu club de korfbal?”,  dirigida per Óscar Garcia, director d’Atlas Sport Consulting.

Aquesta té per objectiu respondre les següents preguntes:

1. S’estan produint baixes en els seves escoles esportives i en les quotes de socis?
  2. És impossible assolir patrocini?
  3. S’han reduït els ingressos?
  4. Les estratègies i accions comercials tradicionals ja no funcionen?
  5. Com es pot augmentar la capacitat de venda?

Per respondre a aquestes preguntes la Federació Catalana de Korfbal i Atlas Sport Consulting desenvoluparan una sessió de treball per:

1. Explicar les característiques d’una estratègia OUTLET aplicada als clubs de Korfbal.
  2. Identificar quins factors estan impedint la consecució de la viabilitat econòmica dels clubs de Korfbal.
  3. Creació d’accions de màrqueting viral que permetin implantar una estratègia OUTLET.
  4. Implantar nous productes que permetin obtenir, ingressos RPM, recurrents, passius i massius.

En finalitzar la sessió els assistents poden:

1. Identificar els factors que estan impedint augmentar els seus ingressos.
  2. Crear un conjunt d’accions orientades a millorar la seva comercialització-online.
  3. Identificar productes esportius que permetin obtenir ingressos RPM (recurrents, passius, massius).

La sessió és gratuïta i tindrà lloc el 23 de gener a les 19.00 hores al local de la FCK. Es demana als interessats/es que confirmin l’assistència enviant un correu a administració@korfbal.cat. També es demana que portin un PC o Tablet amb possibilitat de connexió a la xarxa.