El KCB afronta amb il·lusió una nova Europa Shield

0
2807

El KC Barcelona participarà aquest proper cap de setmana a l’Europa Shield d’Odivielas (Portugal), una competició internacional que l’equip coneix de primera mà. Serà la quarta participació seguida per als barcelonins, que l’any 2016 van guanyar després de realitzar un gran torneig a Alemanya. L’any passat, però, els resultats no van acompanyar i van assolir una discreta sisena posició.

Enguany, amb un relleu a la banqueta –Enric Delgado substituint Dani Vidanya– el KCB afronta l’Europa Shield amb moltes ganes. “Sabem que el nivell és igualat i que els partits seran ajustats. Estem treballant bé des de fa uns mesos; si som capaços d’oferir la nostra millor versió podrem competir per guanyar el torneig”.

La competició se celebrarà al pavelló Multiusos d’Odiviela de divendres a diumenge i enfrontarà un total de vuit equips. El KCB, en el grup A, s’haurà d’enfrontar al Norwich Knights (Anglaterra), al Korfbal Club Brno (República Txeca) i al Korf Lx Project (Portugal). Aquest últim será el seu primer rival (divendres 18.05h). Precisament, durant les vacances de Nadal, els barcelonins s’han preparat per a la competició jugant un partit amistós contra aquest equip portuguès.

La Federació Internacional de Korfbal (IKF) i el portal www.worldkorfbal.com oferiran un seguiment de la competició.