Jornada poc positiva per l’Assessoria Vallparadís

Amb la primera volta finalitzada per l’equip de primera, els equips de Assessoria Vallparadís B i C van viatjar a Lleida per jugar dos partits complicats. L’equip de tercera està demostrant alts i baixos en el seu joc aquesta temporada. Aquesta divisió és molt lluitadora i la concentració és clau per guanyar partits. Si la setmana passada va esclafar als veterans de la lliga amb una concentració i motivació exquisida, aquesta no va ser la mateixa a Lleida. Partit molt igualat i avantatge al descans pels de Míriam González. La segona part va ser una còpia de la primera meitat i al final repartiment de punts pels dos equips i 13-13 al marcador.

El partit de segona era molt important per tots dos equips. Qui guanyés seria líder de la categoria. Poc encert pels jugadors de Sergi Romero, excepte de Jordi Sabaté amb sis punts. Gran defensa de Lladonosa que va deixar a l’actual campió amb només 11 punts. Segona derrota i consecutiva. S’ha de treballar més per no caure en una espiral de decepcions.

Per la seva banda Terrassa Korfbal tenia un partit clau i complicat per les seves opcions d’optar als Play-Offs. Després de rebre la pallissa a mans dels joves del club, l’actitud  havia de canviar. El rival era el idoni per saber les possibilitats reals de l’equip aquesta temporada. Partit molt intens pels dos equips i el locals s’anaven al descans 10-5 amunt en el marcador. La represa va continuar amb la mateixa intensitat i gràcies a la renda de la primera part el Terrassa Korfbal va guanyar el primer match ball per 15-12. Li resten dos partits per finalitzar la primera volta i els necessita guanyar si o si per mantenir opcions.