Ja es coneixen els rivals del Vallparadís en l’Europa Shield 2019

La segona posició aconseguida pel KA Vallparadís en la final de la Lliga Nacional 2017-18 permetrà al conjunt terrassenc la seva participació en l’Europa Shield 2019, la segona competició europea de clubs de korfbal en importància. Serà la primera vegada en quatre anys que l’equip no jugarà l’Europa Cup.

La Federació Internacional de Korfbal (IKF) va publicar aquesta passada setmana els grups d’equips participants i el quadrant d’enfrontaments d’aquesta competició que es jugarà del 25 al 27 de gener a la ciutat txeca de Prostějov.

El KA Vallparadís, que será l’únic equip representant català, ha quedat emparellat en el grup B juntament amb el Schweriner-Korfball-Club (Alemanya), el Szentendrei Honvéd Kinizsi SE (Hongria) i el SK RG Prostějov (República Txeca). El grup A estarà format per Bec Korfball Club (Anglaterra), Grupo Desportivo dos Bons Dias (Portugal), KCC SOKOL České Budějovice (República Txeca) i Haydarpasa Lisesi Sport Club (Turquia).

El quadre d’enfrontaments es pot consultar en aquest enllaç.

Aquesta setmana també s’han conegut els quadrants de l’Europa Cup, però en aquesta edició no hi haurà cap representant català després que el CK Castellbisbal no superés l’eliminatòria en el PreEuropeu de Turquia del setembre.