El Vallparadís ja coneix els seus rivals a l’Europa Cup

Quan falta un mes per l’inici de l’Europa Cup, el representant català a aquesta competició internacional que tindrà lloc a Bèlgica, el Vallparadís, ja coneix oficialment els seus rivals i grups de competició.

Concretament, ha quedat emparellat al grup B, juntament amb l’equip local Royal Scaldis SC i el gal·lès Cardiff University Korfball Club CUKC.

La resta de participants d’aquesta competició que enfronta els campions de les diferents lligues europees seran els següents: TOP/Quoratio (Holanda), State University-HSS (Rússia), Kocaeli University Sport Club (Turquia), NC Benfica (Portugal), Schweriner KC (Alemanya), FJEP Bonson (França), Korfbal Club Brno (República Txeca), Trojans KC (Anglaterra) i Edinburgh Mavericks (Escòcia).

La 49a Europa Cup se celebrarà del 14 al 17 de Gener a les ciutats belgues de Tielen i Herentals.