El Vallparadís, a punt per jugar l’Europa Cup de Budapest

L’equip terrassenc vol millorar la 5a posició assolida l’any passat

El vigent campió de lliga, el Korfbal Assessoria Vallparadís, emprèn aquest dimarts 12 de gener un viatge a Budapest que el portarà a disputar el campionat d’Europa de Clubs, l’Europa Cup, la màxima competició europea de korfbal que reunirà, del 13 al 16 de gener, els campions de les 10 lligues més fortes d’Europa. Serà la tercera participació –segona consecutiva– de l’equip terrassenc a l’Europa Cup després que l’any passat assolís la 5a posició.

La competició organitzada per la Federació Internacional de Korfbal (IKF) arriba enguany a la 50a edició i es jugarà al Sportshall Gabányi László de Budapest.

La renúncia a última hora de l’equip rus pels problemes amb la devaluació de la moneda russa, ha alterat el grup D de la competició. Aquest equip ha estat substituït pel local 1908 SZAC Budapest (Hongria), que jugarà fora de la competició i amb qui els catalans jugaran dimecres a les 14.40h. L’altre rival del Vallparadís serà el Korfbal Klub Bmo (República Txeca). Per tant, si els terrassencs aconseguissin guanyar aquests dos partits podrien aconseguir el bitllet d’accés a les semifinals.

La resta de grups de competició són els següents:

Grup A: PKC/SWK Groep (Holanda), SG Pegasus Rommerscheid 1991 e. V (Alemanya), Szentendrei KK (Hongria).

Grup B: Boeckenberg KC (Bèlgica), Marmara University Sport Club (Turquia), FJEP Bonson (França).

Grup C: Nucleo de Corfebol de Benfica (Portugal), Trojans (Anglaterra), UKKWUM Warszawa (Polònia).

Objectiu: medalla

El tècnic terrassenc, Miguel Ángel Tobaruela, es mostra optimista amb la competició, tot assegurant que “és una sort no tenir un encreuament inicial ni amb Holanda ni amb Bèlgica”. És per això que l’entrenador vol aconseguir repetir o millorar la cinquena posició que l’equip va aconseguir l’any passat a l’Europa Cup de Bèlgica. “I si es pot, aconseguir medalla”, conclou.

El Vallparadís viatjarà aquest dimarts amb una expedició formada per 12 jugadors i més d’una desena de supporters que animaran l’equip:

Nois: Alexis Escardibul, Jose Luis  Jurado, Xavier Blázquez, Alex Llovera, Dani Jané, i Raúl Ramon Iglesias. Manuel de Souza i Miguel Guerrero no podran acompanyar a l’equip pels compromisos laborals.

Noies: Jessica Lechuga, Laia Rosa, Miriam González, Miriam Moraleda, Patricia Sanjuan, Alba Rosa , Andrea Ceballos lessionada  la darrera setmana no podrà finalment acompnayar a l’equip.

Cos tècnic: Miguel Ángel Tobaruela.

La competició es podrà seguir per streaming a la web http://www.worldkorfball.org/. També us podreu informar per les xarxes socials del Vallparadís i FCK. Per a més informació http://ckvallparadis.com/europa-cup-2016/