El KCB es despulla en un calendari per jugar a Europa

El juny passat, el Korfbal Club Barcelona es va proclamar campió de la Lliga Nacional, fet que li permet participar, per primera vegada a la seva història, a la màxima competició europea de clubs com a representant de Catalunya: l’Europa Cup.

Aquest esdeveniment, que tindrà lloc del 15 al 19 de gener a Papendrecht, al sud d’Holanda, reunirà els campions de les lligues de korfbal més importants d’Europa en un gran repte esportiu.

Davant la falta d’espònsors i el poc suport rebut per part de les institucions, el Korfbal Club Barcelona ha decidit realitzar un calendari sexy i solidari per recaptar els fons necessaris per a poder competir a Europa. D’aquesta manera, els jugadors i jugadores del club s’han despullat davant la càmera i apareixen d’una manera molt sensual en situacions recurrents del korfbal, que destaca per ser l’únic esport mixt que existeix actualment.

La iniciativa agafa força per la necessitat d’aconseguir al voltant de 6.000 euros per fer front a les despeses del viatge.

El calendari té un cost de 10 euros i es pot adquirir enviant un correu a info@kcbarcelona.com o bé fent un ingrés al número de compte de CatalunyaCaixa 2013-0412-23-0201228669 per rebre’l a domicili.

A més, el club vendrà calendaris en els partits en què els seus tres equips, de Primera, Segona i Tercera Divisió exerceixin com a equip local. Es poden consultar els calendaris de competició al portal web de la FCK: www.korfbal.cat.