El Castellbisbal es jugarà l’accés a l’Europa Cup 2019 a finals de setembre a Turquia

El CK Castellbisbal ja ha començat els entrenaments de pretemporada amb la vista posada a la primera ronda de l’Europa Cup, que el club català haurà de jugar a finals de setembre a Turquia, amb l’objectiu d’aconseguir la classificació per a l’Europa Cup 2019 de Kortrijk (Bèlgica).

Aquest campionat classificatori es jugarà a Kocaeli de 21 al 23 de setembre i enfrontarà cinc campions nacionals europeus: 1908 SZAC Budapest (Hongria), Cardiff City & Met (Gal·les), CK Castellbisbal (Catalunya), FJEP Bonson (França) i Mamara University Sport Club (Turquia). Els dos equips que quedin més ben posicionats s’afegiran als sis països que ja van obtenir la classificació per l’Europa Cup durant l’edició del 2018, que va tenir lloc a Platja d’Aro i en la qual el representant català, el KA Vallparadís, va quedar en setè lloc.

Canvis en la banqueta del CKC
El CK Castellbisbal ha fet públic recentment el fitxatge de Jordi Díaz com a nou entrenador de l’equip de la lliga Top A. Amb una llarga experiència en l’àmbit del korfbal com a jugador, entrenador i àrbitre internacional, Díaz s’incorpora al club amb una gran il·lusió: “Per a mi és un gran repte entrenar el CKC, jugant en competició europea i defensant el títol de campió de la Lliga Catalana. Malauradament ens ha tocat jugar el preeuropeu, una competició frenètica, amb partits molt curts, lluny de casa, a Turquia, i a on trobarem equips amb moltes ganes d’entrar a l’Europeu, sobretot els mateixos turcs i els hongaresos. Recuperar el més aviat possible la forma física i l’esperit de competició és la prioritat ara per ara”.

Imatge: Gertrude de Vries