CapraboSport

Acord de col.laboració entre Caprabo i la Federació Catalana de korfbal

La Federació Catalana de Korfbal i Caprabo han signat un acord de col·laboració que pot esdevenir molt important per al futur del Korfbal.

Gràcies a aquesta oferta de Caprabo, entre tots podem fer un gran pas endavant a favor de la independència econòmica dels clubs i de la FCK.

De què estem parlant?

+info
En resum, d’una oferta que Caprabo fa a la FCK perquè entén que el korfbal català representem un col·lectiu petit però suficient, cohesionat i amb ganes i necessitat de créixer. Es tracta que tant les persones que ja són clientes de Caprabo com les que ho vulguin ser, tinguin una targeta, QUE S’ACONSEGUEIX A QUALSEVOL ESTABLIMENT I QUE NO TÉ COST, amb la qual, quan facin les compres, a qualsevol establiment del país, Caprabo podrà comptabilitzar els totals mensuals i donar-ne un 4% a la FCK. Perquè això passi, només cal que qui obtingui la targeta, faci saber la voluntat d’associar-la al korfbal tot comunicant la numeració de la targeta a la FCK i el club al qual pertany o al que vol beneficiar a fi que la federació pugui tenir-ne i contrastar-ne la relació amb Caprabo. És convenient que cada club de korfbal ho recomani als seus socis i als familiars i simpatitzants de l’entitat.

En aquest enllaç, trobareu tots els establiments de Caprabo: http://www.caprabo.com/ca/conoce-caprabo/localizador/conoce_tucaprabo.html

El més important és la participació de la gent. Els resultats, si hi participem tots, no ens defraudaran i no suposen cap risc ni cap compromís per a ningú. Si ja ets client, mantens tots els avantatges, però, amb l’afegit que el 4% de les compres aniran a la FCK.

Com s’hi pot participar?

+info
Demanant una targeta de Caprabo a qualsevol establiment i comunicant el número de la targeta a la FCK, al correu administracio@korfbal.cat, o bé per telèfon al 606070412.

Ompliu el formulari Caprabo Sport i envieu-lo a la FCK: administracio@korfbal.cat

Descarrega el formulari

CapraboSport-Triptic

Què en farà la FCK d’aquests diners?

+info
El 100% anirà a la Selecció absoluta pel  Mundial de Durban, Sud-àfrica octubre 2019

Descarrega el formulari